دوکبوکی ، کیک برنجی تند (tteokbokki (떡볶이

تاریخ ارسال : 1399/12/28

این مواد غذایی خیابانی کره ای ناب از کیک برنج (ساخته شده tteok ، 떡)، تند قرمز سس فلفل ( gochujang ، 고추장) و کیک ماهی ( odeng ، 오뎅). این مورد برای دانشجویان و کارمندان ادارات به طور یکسان مورد علاقه است (در واقع فقط هر کسی که به دنبال یک لقمه سریع برای خوردن غذا در سفر است). این بسیار محبوب است ، بنابراین در همه جای کره یافت می شود و همیشه کامیون هایی هستند که این طلای قرمز را نیز اواخر شب می فروشند.

tteokbokki چیست؟

Tteokbokki (همچنین به نام ddukbokki ، ddeokbokki ، dukbokki یا topokki) ، ، یک غذای محبوب کیک برنج کره ای است که دارای تنوع زیادی و تاریخچه ای غنی است. این غذا که به معنای واقعی کلمه "کیک برنج سرخ شده" ترجمه می شود ، با garaetteok ، یک کیک برنج سفید استوانه ای درست می شود. این غذای تند کیک برنجی به عنوان یک غذای خیابانی بسیار محبوب است و اغلب در خانه نیز نوش جان می شود .

برخلاف gungjung tteokbokki ، که صدها سال وجود داشته است ، tteokbokki تند قرمز دارای یک تاریخچه نسبتاً کوتاه است. این ماده در سال 1953 یعنی سال پایان جنگ کره توسط زنی به نام Ma Bok-rim در محله Sindang-dong در سئول توسعه یافت. کیک برنج جویدنی در یک سس تند گوچوجانگ بلافاصله به عنوان یک میان وعده با قیمت مناسب محبوب شد.

کیک برنج

Garaetteok (가래떡) ، کیک برنج سفید استوانه ای شکل ، به روشهای مختلفی در کره استفاده می شود. نوع غلیظ آن برای تهیه tteokguk (سوپ کیک برنج) به شکل بیضی شکل نازک در آمده است . از نوع نازک و کوتاهتر برای tteokbokki استفاده می شود ، از این رو tteokbokki tteok نامیده می شود (떡볶이 떡).