کیمچی پیازچه김치 부추

تاریخ ارسال : 1399/12/26

سلام به همه ، امروز من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه کیمچی را با پیازچه های آسیایی (پیازچه) ، که به کره ای بوچو است ، تهیه کنید . این بوچوکیمچی نامیده می شود ، و ساخت آن ساده و سریع است اما بسیار خوشمزه است. با طعم پیاز سبز، پیازچه ای تازه و تند ، طراوت بخش است. من دوست دارم این کیمچی را وقتی تازه است ، تقریباً شبیه سالاد کیمچی بخورم. برای لذت بردن از آن لازم نیست تخمیر شود اما اگر بخواهید می توانید تخمیر کنید.

مواد لازم:

پودر فلفل کره ای : 2 پیمانه

سس ماهی :نصف فنجان

پیازچه :20عدد

آرد برنج :1 قاشق غذا خوری

سیر له شده ی پوره شده :1 فاشف غذا خوری

پیاز رنده شده ی آب گرفته شده :نصف قاشق غذا خوری

نمک: 1 قاشق چای خوری

سس سویا :1 قاشق غذا خوری

 1 قاشق غذا خوری کنجد سفید سرخ شده

1 قاشق غذاخوری شکر

 مراحل :

پیازچه را آماده کنیدپیازچه را به قطعات5 سانتی برش داده و در یک کاسه بزرگ قرار دهید. سس ماهی را اضافه کرده و با دست مخلوط کنید تا سس ماهی به طور یکنواخت در قطعات پخش شود بگذارید 30 دقیقه بماند و هر 5 دقیقه آن را برگردانید..

آرد برنج را با 1 فنجان آب در یک تابه کوچک مخلوط کنید. با حرارت متوسط ​​آن را بپزید و با قاشق چوبی هم بزنید.چند دقیقه بعد وقتی شروع به حباب زدن کرد ، شکر را اضافه کنید و یک دقیقه دیگر هم بزنید آن را از روی حرارت برداشته و بگذارید کاملا خنک شود. 

سپس سس ماهی ،پیاز،سیر،نمک وپورد فلفل اضافه کنید تا مایع یکنواختی به دست بیاید. پیازچه هارا پاک کرده و در ظرف قرار دهید و مایعی که درست کردید را روی آن بریزید. برای قرمزی بیشتر کیمچی هم میتوانیدروی آن پودر فلفل بپاشید.

می توانید بلافاصله آن را به همراه برنج سرو کنید یا آن را در یک ظرف ضد هوای قرار دهید تا بعدا بخورداگر می خواهید کیمچی را تخمیر کنید ، آن را برای چند روز در دمای اتاق نگه دارید تا کمی مزه آن ترش شود ، سپس آن را در یخچال قرار دهید.